MESAJ IMPORTANT


BUNA ZIUA TUTUROR
Eu sint Mona_usa aici :
www.culinar.ro/forum/continut/Dulciuri/4820/prajituri/

Toate retetele ce sint pe blog imi apartin.
Eu sint autoarea acestor retete
care circula pe tot internetul/bloguri.
Daca aveti ceva nelamururi,va rog contactati-ma la :
mona78us@yahoo.com.







Thankyou







duminică, 11 aprilie 2010

clatite cu nuca de cocos

Clatite cu nuca de cocos
aprox. 12 buc.

1 cani lapte de cocos neindulcit
3 oua mari
3 L zahar fin
� l nucsoara rasa fin
1/8 l sare
� cana faina
8 L unt (dulce, fara sare) plus pentru uns tigaia
� cana plus 2 L nuca de cocos, proaspar rasa sau uscata (neindulcita)
� cana lapte

Intr-un castron mare se amesteca cu mixerul (sau telul) laptele de cocos, ouale, zaharul, nucsoara si sarea. Se adauga faina, nuca de cocos si laptele, batindu-se in continuare.

Se fac clatitele dupa cum stim, doar ca tigaia se unge cu unt in loc de ulei.

Reteta originala recomanda sa fie umplute cu feliute de mango. Si eu si sotul meu am fost de parere ca sint bune si cu nutela(am umplut unele cu mango, altele cu nutela). Ma rog, fiecare cu gustul lui, zic eu.

Sper sa va placa! Pofta buna!

L = lingura
l = lingurita
Pentru cine vrea sa se aventureze sa foloseasca nuca de cocos proaspata si nu are curaj: de dau 2 gauri in nuca de cocos (are 3 �ochi� din care 2 se simt mai moi la apasat). Se scurge sucul printr-o sita. Se pune nuca de cocos intr-o tava mica la cuptor pentru 10 min. la foc f. mic (ajuta la curatarea pulpei de coaja). Se sparge nuca intr-un servet. Se curata pulpa si se rade pe razatoarea mare. Ce nu se foloseste se poate pastra intr-un borcan in sucul scurs sau se poate usca: se imprastie in strat subtire intr-o tava mare, si 1 � dati drumul la cuptor cu foc mare si puneti tava pe usa deschisa a acestuia pina se usuca(asa cum fac eu, pentru ca in apartamentul meu e frig si impusc 2 iepuri) sau 2 - incingeti cuptorul, stingeti focul si bagati tava la cuptor; amestecati frecvent.
Dintr-o nuca am facut 3 tavi (cam 3 cani).
Atentionez ca tot procesul asta dureaza ceva timp � face toti banii sa fie cumparata gata uscata (doar sa nu fie indulcita)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu