MESAJ IMPORTANT


BUNA ZIUA TUTUROR
Eu sint Mona_usa aici :
www.culinar.ro/forum/continut/Dulciuri/4820/prajituri/

Toate retetele ce sint pe blog imi apartin.
Eu sint autoarea acestor retete
care circula pe tot internetul/bloguri.
Daca aveti ceva nelamururi,va rog contactati-ma la :
mona78us@yahoo.com.







Thankyou







duminică, 11 aprilie 2010

PRAJITURA SNICKERS

SNICKERS

AI NEVOIE :8 albusuri batute spuma cu 300 gr zahar(17-18 linguri)
400 gr nuca prajita si zdrobita cu sicitoarea(sau facaletul cum vreti voi sa ii spuneti)
4 linguri faina
3 linguri cacao,o jumatate praf de copt.

SE FAC 3 FOI CARE SE COC PE FUNDUL TAVI IN CARE S-A PUS HIRTIE PT COPT

CREMA:8 galbenusuri,un ou intreg,3 linguri cacao,300 gr zahar,4 linguri lapte,100 gr ciocolata amaruie.
toate aceste se fierb pe abur.
dupa ce s-a racit,se adauga o margarina(rama sau delma...pt cei din romania)eu am pus unt aici la noi.
se pune crema in foi,si se pune crema si deasupra prajituri,si se razuie ciocolata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu