MESAJ IMPORTANT


BUNA ZIUA TUTUROR
Eu sint Mona_usa aici :
www.culinar.ro/forum/continut/Dulciuri/4820/prajituri/

Toate retetele ce sint pe blog imi apartin.
Eu sint autoarea acestor retete
care circula pe tot internetul/bloguri.
Daca aveti ceva nelamururi,va rog contactati-ma la :
mona78us@yahoo.com.







Thankyou







duminică, 11 aprilie 2010

RULADA CU NUCI

rulada de nuci

300 gr nuci macinate(sau 200 gr nuci macinate si 100 gr biscuiti.
250 gr zahar pudra.
3 galbenusuri de ou fiert si zdrobit,1 ou crud o lingura si jumatate de cacao.

se amesteca toate si se framinta f bine.
se presara pe masa zahar(pudra)si se intinde coca de 1/2 cm sau 1 cmm grosime.
se poate umplea cu crema.

eu am umplut cu urmatoarea crema:250 gr zahar...sau mai putin daca vi se pare dulce coca,o jumatate de unt si un ou intreg.
zaharul se arde pe urma se pune untul topit
dupa ce sa racit putin se pune oul intreg.
pofta mare!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu