MESAJ IMPORTANT


BUNA ZIUA TUTUROR
Eu sint Mona_usa aici :
www.culinar.ro/forum/continut/Dulciuri/4820/prajituri/

Toate retetele ce sint pe blog imi apartin.
Eu sint autoarea acestor retete
care circula pe tot internetul/bloguri.
Daca aveti ceva nelamururi,va rog contactati-ma la :
mona78us@yahoo.com.







Thankyou







duminică, 11 aprilie 2010

KETTY

prajitura ketty
150gr zahar,250 gr margarina sau unt,3 linguri smintina,1 praf copt,3 galbenusuri
faina cit ea sa fie un aluat nu tare dar nici moale sa curga......stiti voi ca sunteti speciale la asa ceva.
crema:o foaie din cele 3 se sfarima,1 pahar lapte,50 gr rom,2 linguri gem 2 ling cacao 100gr unt.....se amesteca untul cu toate.
se pune intre foi.
glazura:3 albusuri ,150gr zahar..se bate pe aburi se pune pe prajitura si se razuie ciocolata.
aici la noi e cocolata la cutie eu pun de obicei ciocolata moale.
la prajitura kety se fac 3 foi...se coace si pe urma una se sfarima si ramin cele 2.
la glazura nu e neaparat sa pui aceasta glazura......eu tot timpul cind o fac pun nutela,sau si eu am facu cu glazura si am lasat-o sa se prinda putin si am pus finetti asa un pic calduta peste ea si am bagat-o la frigider.

pofta buna!!!!!!!:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu